בעקבות המבצע? נתניהו לא מגיע ל-60; שקד מתנדנדת

איתי גדסי No Comments on בעקבות המבצע? נתניהו לא מגיע ל-60; שקד מתנדנדת

בסקרים שמתפרסמים הערב עולה כי גוש נתניהו נחלש במעט ועומד על 59 כאשר בסקר של קמיל פוקס "הרוח הציונית" עוברת ובאחרת היא איננה | יחד עם זאת, 7 הסקרים האחרונים של קמיל פוקס וחדשות 13, כולל אי המעבר של הרוח הציונית את אחוז החסימה, נופלים בתוך טעות הדגימה

צילום: Hadas Parush/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סקר חדשות 13 ופרופ' קמיל פוקס בדק איך השפיע מבצע עלות השחר על דעת הקהל בישראל:

גוש נתניהו יורד ל-59 מנדטים לעומת 62 מנדטים מהסקר הקודם שנערך בחמישי האחרון • 58% מהנשאלים חושבים שמבצע 'עלות השחר' היה מבצע מוצלח • 63% סבורים שניהול המבצע בראשות לפיד וגנץ היה ניהול טוב • נתניהו נחלש בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה בארבעה אחוזים מהסקר שנערך לפני המבצע, ואילו ראש הממשלה לפיד שניהל את המבצע מטפס בשלושה אחוזים.

מהסקר, שערך סוקר חדשות 13, פרופ' קמיל פוקס, באמצעות חברת פרויקט מדגם בהנהלתו של ד"ר אריאל איילון ובאמצעות חברת סטט-נט בראשות יוסף מקלדה למהדורת חדשות 13, עולה כי אילו הבחירות היו נערכות היום, בהשתתפות המפלגות הנוכחיות, תמונת המנדטים הייתה נראית כך:

גוש נתניהו 59 מנדטים
הקואליציה הנוכחית 51 מנדטים
הרוח הציונית 4 מנדטים
הרשימה המשותפת 6 מנדטים

הליכוד – 34 מנדטים
יש עתיד – 22 מנדטים
הציונות הדתית בראשות סמוטריץ' – 11 מנדטים
כחול לבן התקווה החדשה – 11 מנדטים
ש"ס – 7 מנדטים
העבודה – 5 מנדטים
יהדות התורה – 7 מנדטים
הרשימה המשותפת – 6 מנדטים
ישראל ביתנו – 5 מנדטים
מרצ – 4 מנדטים
רע"מ – 4 מנדטים
הרוח הציונית בראשון איילת שקד ויועז הנדל – 4 מנדטים

בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה בין רה"מ המכהן יאיר לפיד לבין רה"מ הקודם נתניהו- 43% חושבים שנתניהו מתאים יותר לכהן כראש ממשלה לעומת 32% שחושבים כי לפיד מתאים יותר לכהן כראש ממשלה.

בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה בין שר הביטחון בני גנץ לבין רה"מ הקודם נתניהו- 46% חושבים שנתניהו מתאים יותר לכהן כראש ממשלה לעומת 29% שחושבים כי גנץ מתאים יותר לכהן כראש ממשלה.

לשאלה מה הציבור חושב על ניהול המבצע על ידי לפיד וגנץ- 36% סבורים שניהול המבצע היה טוב מאוד, 27% סבורים שניהול המבצע היה די טוב, 6% סבורים שניהול המבצע היה לא כל כך טוב ו 14% סבורים שניהול המבצע היה לא טוב.

לשאלה האם מבצע 'עלות השחר' היה מבצע מוצלח- 58% סבורים שהמבצע היה מוצלח לעומת 21% שחושבים כי המבצע לא היה מוצלח.

גם בסקר המנדטים של דודי חסיד וכאן חדשות: נתניהו יורד בשני מנדטים. לפיד עולה במנדט. גוש נתניהו עומד על 59. בסקר הזה הרוח הציונית של שקד והנדל רחוקה מאחוז החסימה ועומדת על מעט יותר משני מנדטים



0 תגובות